There was an error in this gadget

Apr 23, 2009

Thanks My Friends...

hahahahaha.. Disebabkan ketaksuban aku nak mita lecturer aku (nama terpaksa dirahsiakan) hehehehe.. Menaikkan carry mark aku yang rendah. selepas rundingan damai dilakukan.. aku berjaya menaikkan carry mark aku.. Thanks Cik!!! hehehe. Harap harap cik dapat tolong saya ye.. Cara aku menaikkan carry mark aku adalah dengan memohon agara lecturer aku dapat memberi markah kat latihan yang aku buat.. So Cik bagi aku latihan pastu aku wat.. (latiha lepas yang aku tak anta la)... Aku wat pun minta tolokng kawan ku yang bernama Sarah dan Azyanti. Thank you very much my friends. Yela mereka course Ekonomi aku bukan.. so lambat la sikit.. Walaubagaimanapun.. aku mengucapkan bebanyk terima ksaih kepada Lecturer aku, dan geng aku yang telah memberi tunjuk ajar kepada aku.. hehehe

Bahagianya hidupku...
Thanks Everyone..

No comments: