There was an error in this gadget

Sep 25, 2009

Inew Dengah: Perbezaan Artikel

hahaha.. kadang kala saya lihat blog saya bercampur aduk dengan kisah peribadi dan cerita pasal isu-isu semasa... hmm. rasa-rasanya saya ingin membezakan kedua duanya dengan memberi tajuk kepada kisah individu saya.. dengan meletakkan tajuk "Inew Dengah" sebelum memulakan cerita peribadi... Inew Dengah dalam bahasa Melanau Mukah bermaksud Apa Berita/ Apa Khabar.. Jadi cerita tentang komen serta pandangan saya terhadap isu-isu semasa di Malaysia atau di Dunia akan terus diberi tajuk artikel tersebut ya.. hahahahaha

3 comments:

Gnet said...

HELLLLLOOOOOOOO :P
STRESSSSS AKU

'AMBIL BALIK LAH'

hahaha

adlerhilary said...

you gave me ur statement la..

Haelius...Hailey...Hai Li... said...

woohoo...bro...kmu ada blog rpanya....anyway, Ive linked u in my blog, haeliusmagnus.blogspot.com...very nice lah ur blog content....heheheh~~~
:p